Leveringstijd

Wij streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren.

Indien wij de artikelen niet op voorraad hebben, maar onze leveranciers wel, dan kun je op een leveringstijd van ongeveer 1 week na ontvangst van betaling rekenen. Wanneer wij verwachten dat de leveringstijd langer zal zijn, dan wordt je hiervan per email op de hoogte gesteld.

Verpakking 

SubliX kan voor de verpakking gerecycled materiaal gebruiken zonder hiervoor vooraf toestemming te vragen.
Alle producten worden zo goed mogelijk verpakt om schade te voorkomen.

SubliX hanteert de volgende verzendkosten regeling:

De verzendmethode kan tijdens bestelling gekozen worden tussen verzending of afhalen. Je treft de verzendkosten daarna in het besteloverzicht, dat tevens als orderbevestiging naar uw opgegeven email adres wordt gestuurd aan.
Voor het grotendeel hebben wij vaste verzendkosten. Bij sommige producenten hebben we verschillende verzendkosten, omdat deze aan het gewicht en de waarde van de bestelling zijn gerelateerd.

De vaste verzendkosten zijn € 3.95 (brievenbus) of € 5.95 en dat zijn de kosten van pakketten tot 10 KG of ivm omvang met een track en trace code. 
De verzendkosten voor het buitenland zijn hoger, we zijn nog aan het onderzoeken hoe we deze kunnen verlagen.

Levering van de bestelling

PostNL zal proberen de bestelling bij u aan te bieden. Wanneer dit niet lukt, dan zal de bezorger een kennisgeving bij je achterlaten. Met behulp van de instructies op deze kennisgeving kun je de bestelling dan alsnog in je bezit krijgen.

Transportschade

Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Bij bezorging door PostNL dien je dit door de bezorger te laten aantekenen.  Neem vervolgens contact met ons op.

Verkeerd artikel ontvangen?

Je kunt dit natuurlijk aan ons retourneren. Wij verzoeken je hiervoor per telefoon (+31(0)45-8800284) of per email (info@sublix.nl) contact met ons op te nemen. Uiteraard zullen wij ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.

Verkeerd artikel besteld?

Mits compleet, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking kun je dit gefrankeerd aan ons retourneren. Wij verzoeken je een kopie van de aankoopfactuur, met vermelding van uw bank- of girorekeningnummer, bij te sluiten. Wij zullen het aankoopbedrag van de goederen dan aan je terugbetalen. Maatwerk of Persoonlijke foto artikelen kunnen we helaas niet retour nemen.