1. Hoe lang bestaat SubliX-XbliX al?
    SubliX-XbliX bestaat sinds januari 2011.

  2. Is SubliX-XbliX aangesloten bij een keurmerk?
    Jazeker, we zijn aangesloten bij webwinkelkeur.nl en we houden ons aan de gedragscode hiervan.

  3. Zijn alle bedragen inclusief BTW?
    Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW, de BTW wordt apart weergegeven.

  4. Ik wil iets bestellen en ergens anders laten afleveren, het factuuradres is dus anders dan het afleveradres, kan dat?
    Ja, dit kan zeker! Je voert eerst je eigen (factuur-)adres in, en haalt vervolgens het vinkje weg waar staat dat "Verzenden naar hetzelfde adres". Zodra je dit vakje hebt uitgevinkt, wordt een nieuw adresveld zichtbaar (Verzendadres). 

  5. Ik wil een kaartje/felicitatie bijvoegen, kan dat?
    Ja, dit kan zeker! Neem even contact met ons op per mail op info@sublix.nl of info@xblix.nl en we zorgen dat dit erbij geleverd wordt.

  6. Ik wil het artikel ingepakt hebben, kan dat?
    Dit kan zeker, geef bij je bestelling aan dat het artikel ingepakt moet worden. We pakken alle artikelen in met doorzichtige folie, voorzien van lint en mogelijk een kaartje.

  7. Moet ik extra betalen voor het kaartje?
    Nee, u hoeft niet extra te betalen hiervoor, dit is een service van ons.

  8. Ik wil als bedrijf bestellen, kan dat?
    Dit kan uiteraard, neem even contact met ons op als je als bedrijf wilt bestellen.

  9. Ik heb online een kortingscode van SubliX-XbliX gegoogeld maar deze werkt niet?
    Helaas zijn er diverse kortingscodes-verzamel sites die zelf kortingscodes verzinnen, en op die manier mensen naar hun sites lokken. Hier is door ons helaas niets aan te doen. Deze partijen zijn er meerdere malen op aangesproken maar ze weigeren de door hun verzonnen codes van hun sites te verwijderen. Onze kortingscodes worden uitsluitend via onze nieuwsbrief en onze Facebookpagina verspreid. Codes die u vindt op internet zullen dus niet werken, aangezien deze niet door ons zijn uitgegeven. 

  10. Personaliseren jullie alles zelf?
    We personaliseren alles in eigen beheer.

  11. Wat is personaliseren?
    Wij geven je geschenken een persoonlijk tintje door het geschenk geheel naar je wens te maken met bv foto's, namen, teksten, of andere afbeeldingen.

  12. Wat is de levertijd?
    We verzenden binnen 1-3 werkdagen. Heb je het eerder nodig, zet dan SPOED in het veld opmerkingen of stuur een mail naar info@sublix.nl of info@xblix.nl Er wordt dan zoveel mogelijk rekening gehouden met je wens. 

  13. Kan ik een bestelling ook direct naar ontvanger laten versturen?
    Uiteraard kan dit. Je vult eerst je eigen Factuuradres in, en vinkt vervolgens het vakje "zelfde afleveradres" uit.. Er komt dan een nieuw adresveld tevoorschijn.

  14. Welke merken verkopen jullie?
    Wij personaliseren o.a. producten van onze eigen merken SubliX, XbliX  en van Fruit of the Loom, Russel, B&C, Piper, Uniwear, en nog vele andere.

  15. Geldt het herroepingsrecht voor alle artikelen?
    Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Standaard producten vallen wel onder het herroepingsrecht.

  16. Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?
    Heb je een klacht over een door jouw besteld artikel? Mail ons dan met een duidelijke omschrijving en voorzien van een foto. Wij zullen hier dan samen hier een oplossing voor zoeken.

  17. Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
    Het makkelijkste gaat dit via mail, je kunt een email  naar info@sublix.nl of info@xblix.nl hier reageren wij zeer snel op. Je kunt uiteraard ook bellen (+31(0)45-8800284) of contact opnemen via het contact formulier of via onze facebook pagina.